Retur av signert arbeidsavtale

  • Originaldokumentet / arbeidsavtalen med underskrift skal skannast /registrerast, som inngåande dokument i kommunen sitt sak-/arkivsystem, arkivdel PERS-personalmappe
  • Tittel på arkivsaka: arbeidsavtalar / tenesteattestar
  • Tenesteleiar for den aktuelle tenesteeininga skal vere mottakar i sak-/arkivsystemet
  • Lønningskontoret, politisk sekretær og den som har ansvar for fastlønslista på eininga skal vere kopimottakar
  • Søknaden, vedtaket og tilbodet om stillinga vert kun liggjande i aktuell saksmappe ”Ledig stilling…….” i kommunen sitt sak-/arkivsystem, arkivdel SA - sakarkivet
  • Attestert / rett kopi av vitnemål, autorisasjon og andre viktige dokument skal leverast til Sentralarkivet for registrering, som inngåande dokument i kommunen sitt sak-/arkivsystem, arkivdel PERS-personal, med arkivsaktittel: Tilsetjingar / vitnemål – attestar. Den tilsette = avsendar av dokumentet
Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.