- Originaldokumentet / arbeidsavtalen med underskrift skal skannast /registrerast, som inngåande dokument i kommunen sitt sak-/arkivsystem, arkivdel PERS-personalmappe
- Tittel på arkivsaka: arbeidsavtalar / tenesteattestar
- Tenesteleiar for den aktuelle tenesteeininga skal vere mottakar i sak-/arkivsystemet
- Lønningskontoret, politisk sekretær og den som har ansvar for fastlønslista på eininga skal vere kopimottakar
- Søknaden, vedtaket og tilbodet om stillinga vert kun liggjande i aktuell saksmappe ”Ledig stilling…….” i kommunen sitt sak-/arkivsystem, arkivdel SA - sakarkivet
- Attestert / rett kopi av vitnemål, autorisasjon og andre viktige dokument skal leverast til Sentralarkivet for registrering, som inngåande dokument i kommunen sitt sak-/arkivsystem, arkivdel PERS-personal, med arkivsaktittel: Tilsetjingar / vitnemål – attestar. Den tilsette = avsendar av dokumentet
|
|