Innkjøpsrutine for digitale system ved Fedje kommune: Etiske reglar Alle i kommunen som arbeider med innkjøpssaker skal sette strenge krav til integritet og etikk for si verksemd. Rådmann har det overordna ansvaret for at kjøp av system innanfør gjeldende regelverk, og i samsvar med inngåtte rammeavtaler. Dette betyr at alle system skal vurderast opp mot arkivlova ,arkivforskrifta og riksarkivarens forskrift kapittel 3 samt gjeldande NOARK-standard. Rådmann, kommunalsjef eller verksemdsleiar på tilsvarende nivå, skal sørge for at innkjøp vert organisert på ein teneleg måte, slik at kjøp vert gjennomført effektivt i tråd med gjeldende regelverk og inngåtte rammeavtalar (sjå over). Hovudprinsipp ved innkjøp av digitale system i Fedje kommune
- · Alle innkjøp skal ha sitt grunnlag i vedtak, planar og budsjett, herunder gjeldane rutiner.
- · Alle innkjøp, skal så langt det er praktisk mogeleg, basere seg på reell konkurranse blant kvalifiserte leverandørar.
- · Kommunenes tilsette/einingar skal ha mest mogeleg felles framferd ovanfor leverandørane i samsvar med god foretningskikk.
- · Ingen tilsette eller politisk tillitsvaldevalde i kommunen skal utnytte leverandørkontakt til personleg vinning.
- · Alle rammeavtaler er forpliktande for alle einingar
- · Ved ekstern rådgjeving/tenester/konsulent skal dokument oppbevarast i kommunalt arkiv saman med kjøpsprotokoll, og det skal vere skriftleg kontrakt på alt som er avtalt, saman med protokoll for alle tenester.
|
|