Innkjøpsrutine for digitale system

Innkjøpsrutine for digitale system ved Fedje kommune:

Etiske reglar

Alle i kommunen som arbeider med innkjøpssaker skal sette strenge krav til integritet og etikk for si verksemd.

Rådmann har det overordna ansvaret for at kjøp av system  innanfør gjeldende regelverk,  og i samsvar med inngåtte rammeavtaler. Dette betyr at alle system skal vurderast opp mot arkivlova ,arkivforskrifta og riksarkivarens forskrift kapittel 3 samt gjeldande NOARK-standard. 

Rådmann, kommunalsjef eller verksemdsleiar på tilsvarende nivå, skal sørge for at  innkjøp    vert organisert på ein teneleg måte, slik at kjøp vert gjennomført effektivt i tråd med gjeldende regelverk og inngåtte rammeavtalar (sjå over).

 

Hovudprinsipp ved innkjøp av digitale system i Fedje kommune

  • ·         Alle innkjøp skal ha sitt grunnlag i vedtak, planar og budsjett, herunder gjeldane rutiner.
  • ·         Alle innkjøp, skal så langt det er praktisk mogeleg, basere seg på reell konkurranse blant kvalifiserte leverandørar.
  • ·         Kommunenes tilsette/einingar skal ha mest mogeleg felles framferd ovanfor leverandørane i samsvar med god foretningskikk.
  • ·         Ingen tilsette eller politisk tillitsvaldevalde i kommunen skal utnytte leverandørkontakt til personleg vinning.
  • ·         Alle rammeavtaler er forpliktande for alle einingar
  • ·         Ved ekstern rådgjeving/tenester/konsulent skal dokument oppbevarast i kommunalt arkiv saman med kjøpsprotokoll, og det skal vere skriftleg kontrakt på alt som er avtalt, saman med protokoll for alle tenester.
Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.