VirkeområdeRetningslinjene gjeld for alle typar system der det vert skanna saksdokument eller eigenprodusert saksdokument for seinare avlevering til depot. Heimelsgrunnlag
- Lov om arkiv av 04.12.92 med forskrifter; forskrift av 11.12.98 nr. 1193 (arkivforskriften) og forskrift av 01.12.99 nr. 1566
- Elektronisk arkivering av saksdokument" (forskr. nr. 1566, kap. IX)
Retningslinjene omfattar :
Oppbygging og bruk av det elektroniske arkivetBlanda arkiveringArkivformatI Fjell kommune skal elektronisk skanna saksdokument eller eigenproduserte saksdokument konverterast til arkivfomat godkjent av Riksarkivaren Arkivansvarleg skal definere rutinar med korleis konverteringa skal føregå. Det skal etablerast rutine for kontroll med konverteringa (link til rutinar) Følgjande format med tidspunkt for konvertering skal nyttast
Mal / dokumenttype
|
Prod.format
|
Arkivformat
|
Tidspunk for konvertering
|
Eigenproduserte dokument
|
word, excel, powerpoint, m.fl
|
Pdf/A
|
kontinuerleg
|
Skanna dokument
|
Pdf/A
|
Pdf/A
|
kontinuerleg
|
e-post
|
|
Pdf/A
|
kontinuerleg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Digitale signaturarIkkje tilgjengeleg enno. Kvalitetssikring av skanna dokumentArkivansvarleg har ansvar for å sjå til at skanning av dokumenta er utført korrekt og komplett, og med nødvendig kvalitet. Arkivtenesta utarbeidar rutinar for kvalitetssikring av journalføring.
Interne ansvarstilhøve og rutinarAnsvar for tildeling av brukarrettar / SystemansvarSystemansvarlegSystemansvarleg i Fjell kommune har rettar til autorisasjon av alle personar i systemet med omsyn til registreringsrettar, tilgangskodar og medlemskap i tilgangsgrupper. Systemansvarleg har ansvar for opplæring. ArkivleiarArkivleiar er arkivansvarleg i Fjell kommune. Vedkomande har såleis alle rettar knytt til arkiveringsfunksjonane i systemet. Arkivleiar skal i tråd med dette:
- ha oversikt over den administrative og arkivtekniske strukturen i systemet samt sørge for vedlikehald og oppdatering av denne.
- følgje opp saksbehandlarane og sikre seg at desse har kunnskapar om bruken som står i høve til dei rettane dei har.
Arkivpersonaleti sentralarkivet har ansvar for alle funksjonar knytt til journalføring og arkivering i kommunen sine arkiv. Saksfordelar / leiar
- kan fordele saker og journalpostar i avdelinga
- har tilgang til å opprette og ajourhalde saker og journalpostar på si avdeling
Saksbehandlar
- tilgang til å opprette og ajourhalde saker og journalposter der vedkomande er saksansvarleg
- tilgang til å klassere eigne saker
- tilgang til å avskrive eigne saker
- tilgang til å opprette utvalssaker og registrere behandlingsplan for utvalsbehandling av eigne saker
Utvalssekretærar
- har tilgang til å registrere utval og medlemar
|