Kommunalsjef og rådmannen sin stab sitt ansvar

Kommunalsjefar og rådmannen sin stab har ansvar for at deira tilsettefølgjer rutinene for dokumentasjonsforvaltning.

Ved avvik skal leiar rapportere til arkivleiar. Leiar har plikt til å bruke dei verktøy og system som kommunen har innført, og skal sørgje for at tilsette også gjer det. 
Leiar har ansvar for at dei tilsette får tilstrekkeleg opplæring i system og i dokumentforvaltning, og sørgje for at saker og dokument til tilsett som slutter i kommunen blir ivaretatt vidare.

Leiarane skal utarbeida rutiner i fellesskap med arkivleiar, for å sikre at kommunen følgjer lovkrava som er satt for bevaring av dokumentasjon av dei ulike funksjonane som organisasjonen utfører. Arkivleiar har mynde til å føra tilsyn, kontroll og rettleiing ved dette arbeidet, og setje krav og rettleiing i tråd med gjeldane lov og forskrifter. Leiar har ansvar for å kontrollere rutinane i fellesskap med arkivleiar. 

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.