Registreringsreglar / skrivereglar i ephorte

Fellestenster skal ved hjelp av sak/arkivsystemet ephorte dokumentera politisk- og administrativ sakshandsaming i kommunen:

  • sikra at arkivet kan dokumentera
    • opphavet til ei sak (ofte inngåande brev),
    • sakshandsamingsprosessen (interne dokument, kommentarar, utgreiingar, osb)
    • resultatet av sakshandsaming (vedtak, avtalar, kopi av utgåande skriv, oppfølging)
  • kvalitetsikra all dokumentproduksjon i ephorte før journalføring

 

[Skrivereglar - sak.docx 22,99 kB]  
[Skrivereglar - post.docx 22,49 kB]  

 I elektroniske arkiv er søk på metadata (t.d. sakstittel eller ordningsverdi) grunnlag for gjenfinning.

  • Sakstittel er ofte førsteval ved søk
  • Tittel er svar på KVA (evt Kven) saka gjeld
Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.