Rutine for tilsetjing og avslutning av arbeidsforhold i Sveio kommune

Ved tilsetjing av ny medarbeidar:

  • Personalavdelinga opprettar arkivsak i WebSak ved utlysing av stilling.
  • Søknadar på stilling vert henta av OSK i Acos Mottak og ført over til rett arkivsaksid.
  • OSK lagar søkjarliste etter søknadsfrist og sender til uttale til aktuelle fagorganisasjonar.
  • Personalarkiv lagar fullmaktsvedtak i WebSak og sender ut tilsetjingsbrev.
  • OSK registrer inn underskrive tilsetjingsbrev/arbeidsavtale.
  • Søknad til den som har motteke stillinga og tilsetjingsbrev vert arkivert i personalmappe.
  • Andre søknadar vert arkivert i saksarkivet i arkivsaka.
  • Fullmaktsvedtak vert arkivert i perm i orginal.

Oppseiing/avslutning av arbeidsforhold:

  • Oppseiinga skal sendast til OSK og registrerast i sak om «Oppseiingar» i arkivdel PA.
  • Personalavdelinga sender svarbrev til den tilsette og stadfestar sluttdato.
  • Personalavdeling legg inn i oppseiingssaka invitasjon til sluttsamtale og skjema for sluttsamtale som leiar skal nytta ved gjennomføring av slik samtale

 

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.