Ansvar og tildeling og ajourhold av brukarrettar i WebSak.

Systemansvarleg i WebSak har hovudansvar for tildeling og ajourhald av brukarrettar til registrerings- og arkiveringsfunksjonar.

 Ajourhald av brukarrettar:

  • Systemansvarleg har ansvar for at brukarrettane vert ajourhaldne kontinuerleg.

 Leiarane ved dei ulike avdelingane har ansvar for at

  • systemansvarleg vert informert/varsla om tildeling av brukarrettar til nye personar i sak/arkivsystemet.
  • personar som ikkje lengre skal ha brukarrettar i sak/arkivsystemet.
  • endring av ein person sine brukarrettar i sak/arkivsystemet.

 Det kan skje slik:

  • ved ny tilsetjing.
  • ved endring i stilling som fører til endra rettar i sak/arkivsystemet.
  • når tilsette sluttar.

Meldinga skal innehalda:

  • Den tilsette sitt fulle namn og stillingstittel.
  • Nøyaktig dato for endring av brukarrettar/oppretting av ny brukar/stopp av brukarrettar.
  • Spesifisering av kva tilgangar og rettar den tilsette skal ha, eller evt. stopp av tilgangar.
  • Spesifisering av den enkelte sine rollar, evt. klarering for tilganskodar.

 Melding skal sendast på eige skjema til IKT-avdlinga i Sveio kommune, som vidare gjev systemadministrator informasjon om tilgangane i WebSak.

Ajourhald av brukarrettar i sak/arkivsystemet er grunnleggjande for tryggleiken i systemet, t.d for å sikra at sensitiv informasjon ikkje kjem på avvegar. Tildeling av brukarrettar er difor leiaren sitt ansvar.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.