Psykisk helse

Post inn:

Merkantil tek i mot posten uopna frå servicekontoret og fordelar posten i posthylla til kvar enkelt i psykisk helse. Post som ikkje er merka med navn på tilsett blir lagt i posthylla til Fagleiar.

Kvar enkelt registrerar og stemplar inn innkomne søknader/ brev/epikriser. Deretter arkiverar vi det sjølve i pasient mappene/journalen til kvar enkelt pasient.

Når det gjeld søknader på tjenester (støttesamtale el. Støttekontakt/treningskontakt) blir desse stempla og registrert av kvar enkelt ansatt, og det blir sendt ut brev om vi har mottat søknadene.

Timelister til ansatte på tiltakt blir behandla av Fagleiar og attestert, før dei blir lagt i hylla til Driftssjef og godkjent.

Timelister til støttekontakter/ treningskontakter blir attestert av Merkantil.

I feriar og når andre ansatte ikkje er på arbeid, må dei andre gå igjennom posten og fordele.

Post ut:

Kvar enkelt er ansvarleg for å ta kopiar og legge i mappe/jorunal til kvar enket brukar før vedkomande sjølve postar og sender ut post.

Rutine for ansvar og orden i mapper/journaler:

Kvar enket ansatt har ansvar for å rydde og arkivere kvar mappe.

Når vi alle har tilstrekkeleg med mapper på pasientar som ikkje er aktive lenger, ryddar og arkiverar dei. Fagleiar har liste over dei som er sendt til fjern arkiv.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.