Inngåande post: Posten vert henta og opna av merkantilt personale. Attestar/vitnemål, oppseiing, reduksjon av stilling, permisjonssøknadar, og underskrivne kontraktar vert sendt med internpost til servicekontoret for innregistrering i fagsystemet Websak. Servicekontoret registrerer inn på gjeldande driftssjef. Innkomande post som har betydning for pasienten sin sjukepleie og/eller institusjonsplass vert registrert inn i profil med tittel, brevet vert lag i pasienten si mappe i låsbart arkivskåp på SBS. Pasientmappene vert registrert på Namn. Innkomne faktura – sendast økonomi for innscanning (Enterprise) Utgåande post: Utgåande post vedkomande pasientane vert registrert i profil, som vedtak. Dei vert skrivne ut og lagt i pasienten si mappe i låsbart arkivskåp på SBS. Jobbtilbod, tilsetjingsbrev, attestar og andre dokument til tilsette vert skrivne i Websak. Det er diverse dokument vedkomande institusjonsplassane som berre vert registrert med tittel i profil, og sjølve dokumentet vert lagt på pasienten si mappe. (Dette gjeld blant anna faktureringsgrunnlag til økonomi/følgeskriv til Nav pensjon/Ut abonnement/ skriv ved start og slutt av langtidsopphald, osv) Timelister, T-tabellar til tilsette vert skrive ut frå RS. |