Svelgen bu- og servicesenter

Inngåande post:

Posten vert henta og opna av merkantilt personale.

Attestar/vitnemål, oppseiing, reduksjon av stilling, permisjonssøknadar, og underskrivne kontraktar vert sendt med internpost til servicekontoret for innregistrering i fagsystemet Websak. Servicekontoret registrerer inn på gjeldande driftssjef.

Innkomande post som har betydning for pasienten sin sjukepleie og/eller institusjonsplass vert registrert inn i profil med tittel, brevet vert lag i pasienten si mappe i låsbart arkivskåp på SBS.

Pasientmappene vert registrert på Namn.

Innkomne faktura – sendast økonomi for innscanning (Enterprise)

Utgåande post:

Utgåande post vedkomande pasientane vert registrert i profil, som vedtak. Dei vert skrivne ut og lagt i pasienten si mappe i låsbart arkivskåp på SBS.

Jobbtilbod, tilsetjingsbrev, attestar og andre dokument til tilsette vert skrivne i Websak.

Det er diverse dokument vedkomande institusjonsplassane som berre vert registrert med tittel i profil, og sjølve dokumentet vert lagt på pasienten si mappe.

(Dette gjeld blant anna faktureringsgrunnlag til økonomi/følgeskriv til Nav pensjon/Ut abonnement/ skriv ved start og slutt av langtidsopphald, osv)

Timelister, T-tabellar til tilsette vert skrive ut frå RS.

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.