Omsorg

Kommunalområde omsorg er organisert med ein fagstab og fleire tenesteeiningar. Fagstab og tenesteleiarane nyttar kommunen sitt sak/arkivsystem til administrativ saksbehandling. Fagsystemet Profil vert nytta til saksbehandling og journalføring i forhold til klientar. Profil er ikkje godkjent for fullelektronisk behandling og det skal derfor væra ei fysisk klientmappe pr. klient. Saksarkivet i forhold til klientar er arkivert på dokumentsenteret, medan aktive journalmapper er ute på den enkelte institusjon. Dokumentsenteret fører all innkomande post for omsorg.

Nedanfor finn du linkar til rutinar, reglar, lovar og arkivseriar m.m. som ligg under område omsorg.

Postrutinar - websak

Pasientrettighetslova

Personopplysningloven

Lov om helsepersonell

Prosedyre for oppdatering av pasientjournalar

Rutine for behandling av morsmapper

Rutiner for behandling av journalmapper i omsorg

Powered by eZ Publish™ CMS Open Source Web Content Management. Copyright © 1999-2013 eZ Systems AS (except where otherwise noted). All rights reserved.