Glemt Passord?

Rutine for registrering av bilagspost til HR-avdelingen

Alt av papirpost til HR-avdelingen som gjelder utbetaling skal registreres i WebSak+ i bilagsmappe. Det opprettes en bilagsmappe per person. Ingen fysisk
post skal videresendes i internpost til HR avdelingen.

Opprette bilagsmappe:

-          Velg malsak i WebSak+ «Bilagsmappe»

-          Navn og personnummer på person skal stå i tittellinje 2 på saken

-          Klassering: FNR

-          Adm.enhet: HR

-          Saksansvarlig: ufordelt

-          Saksstatus: B (under behandling)

 Eksempler på dokumenter som skal registreres i bilagsmappe i WebSak+:

-          Vedtak fra Namsmannen

-          Melding til lønningskontoret – Oppstart av introduksjonsprogram

-          Timelister

-          Reiseregninger

-          Alt av bilag

 

Dokumenter om gjelder fagforeningstrekk skal ligge i en bilagsmappe per fagforening.

Alle dokumenter i bilagsmappene skal stå under Adm.enhet: HR. Saksansvarlig: ufordelt.

HR-avdelingen fordeler saker og dokumenter til rett saksbehandler.