Alt av papirpost til HR-avdelingen som gjelder utbetaling skal registreres i WebSak+ i bilagsmappe. Det opprettes en bilagsmappe per person. Ingen fysisk post skal videresendes i internpost til HR avdelingen. Opprette bilagsmappe: - Velg malsak i WebSak+ «Bilagsmappe» - Navn og personnummer på person skal stå i tittellinje 2 på saken - Klassering: FNR - Adm.enhet: HR - Saksansvarlig: ufordelt - Saksstatus: B (under behandling) Eksempler på dokumenter som skal registreres i bilagsmappe i WebSak+: - Vedtak fra Namsmannen - Melding til lønningskontoret – Oppstart av introduksjonsprogram - Timelister - Reiseregninger - Alt av bilag Dokumenter om gjelder fagforeningstrekk skal ligge i en bilagsmappe per fagforening. Alle dokumenter i bilagsmappene skal stå under Adm.enhet: HR. Saksansvarlig: ufordelt. HR-avdelingen fordeler saker og dokumenter til rett saksbehandler. |