Glemt Passord?

Rutine for leiar og stedfortredar

Leiar sitt ansvar for gradering av dokument:
Leiar har hovudansvar for å følgje opp dokument som er gradert "Ikkje offentleg" av arkivtenesta/saksbehandlar, dette for å sikre at dokumenta er riktig gradert og at det er brukt rett heimel

Framgangsmåte og ansvar for gradering av dokument og saker
Arkivtenesta journalfører og offentlegvurderer alle dokument og føretar evt. gradering.
 
Dersom arkivtenesta er i tvil om gradering/paragraf, skal XX  førast på, og sende e-post til leiar/saksbehandlar. Leiar/saksbehandlar må ta stilling til gradering/paragraf og gje tilbakemelding til arkivet.

Fristen for vurdering av gradering er inntil 2 arbeidsdagar. Arkivtenesta føgjer opp og graderer dokumentet etter tilbakemelding

Ved oppheving/avgradering vel "tøm felter" så OK.

Restanseoppfølging for si eining:
Einingsleiaren har medansvar saman med arkivet for å følgje opp restanselister for eiga eining + evt. andre einingar han måtte ha eit leiaransvar for. Dette gjeld for kvar einskild saksbehandlar i eininga. Sjå prosedyre for saksbehandling for Etne kommune pkt 7.7.

Elektronisk godkjenning av dokument:
Når det gjeld ferdigstilling og utsending av dokument, politiske saker og delegerte saker som skal godkjennast av leiar skal ein nytte seg av flaggmelding. Sjå prosedyre for saksbehandling i Etne kommune pkt. 7.2.7

Elektronisk godkjenning/ikkje godkjenning  og vidaresending til neste leiar for godkjenning:
Når leiar treng godkjenning av eit høgre leiarnivå eller dersom leiar gjer endring i eller ikkje godkjenner eit dokumentet skal han i begge tilfelle nytte flaggmelding.

 

Sjå pkt 7 og pkt 8 i prosedyre for saksbehandling i Etne kommune