Rapportering Post 1 og 2 på Teams hver dagHver dag skal dere rapportere på oppgavene dere har fått ansvar for. Link til oppgavefordeling: https://namsskogan.arkivplan.no/content/view/full/730884 Er oppgavene utført skriver du ok. Er noe som ligger igjen, skriver du hvorfor. Har du startet på noe, f.eks. spurt en saksbehandler om noe, skriver du det. Bruk følgende mal, klipp-og-lim, inn til kanalen Generell på teamet "NK-Servicekontoret". Skriv "OK", eller forklar hvorfor en oppgave ikke er blitt utført.
Eks. "Postmottak OK". Eks. "Altinn - Ikke OK. Ligger igjen 1 i påvente av svar fra saksbehandler".
Mal for Post 1:
- Postmottak
- Søppelpost!
- Offentlig journal
- Sjekk postlista på nett
- Messenger FB SMS
- Fysisk post
- Slett midlertidige filer/nedlastede på din bruker.
Mal for Post 2:
- Altinn
- M
- S
- E - når E sjekkes også “ikke ekspederte” og “overføring feilet for å fange opp det som går galt.
- Notater status F - Ferdig (NB – kun Notat og Y-dok). Utgående med status F må sjekkes med saksbehandler før noe gjøres.
- Stillingsmappene – sjekk gradering, fortløpende oppgaver (Stillings annonse, Off.søkeliste) + Personalmapper (arbeidsavtaler, attester)
- Sjekk postlista på nett.
- Sjekk offentlig journal i Elements.
- Slett midlertidige filer/nedlastede på din bruker.
|