Glemt Passord?

Kommunedirektørens arkivansvar

Kommunedirektøren har i følge kommuneloven og arkivforskriften det overordnede ansvaret for kommunens arkiv og for at organiseringen og oppfølgingen av arkivarbeidet er i samsvar med lover og forskrifter om offentlig saksbehandling. Innholdet i administrasjonssjefen sitt arkivansvar er ellers fastsatt i forskrift om offentlige arkiver § 1.

"Det overordna ansvaret for arkivarbeidet i eit offentleg organ tilligg den øvste leiinga i organet. I kommunar og fylkeskommunar er arkivansvaret ein del av det ansvaret som er lagt til  administrasjonssjefen, etter kommunelova § 23 eller kommunalråd og fylkesråd etter kommunelova §20. Det kommunale og fylkeskommunale arkivansvaret omfattar og arkiv som er avleverte til arkivdepot.

Eit offentleg organ har de overordna arkivansvaret for offentlege utval som organet har sett ned. 

Arkivarbeidet skal inngå som en del av organets internkontroll. Dette ansvaret ligger til organets øverste ledelse.