Saksbehandlings- og arkivrutiner pleie og omsorg - Gerica - OK
Saksbehandlings- og arkivrutiner pleie og omsorg - Gerica
|
|
Gerica er ikke fullelektronisk arkiv per 30.04.17. Tilgangsstyring Systemansvarlig har ansvar for å registrere og ajourholde brukere i systemet.
Roller
|
Rettigheter
|
Tildeles
|
Systemansvarlig
|
Brukerregistrering Systemkonfigurasjon
|
Systemansvarlig
|
Saksbehandler
|
Saksbehandling
|
Saksbehandlere
|
|
|
|
|
Postrutiner:
Post åpnes og sorteres av personell i resepsjonen.
Generell sakspost sendes til arkivet for journalføring og fordeles enhetsleder/ ass. enhetsleder i Elements. Søknader om pleie- og omsorgstjenester og andre pasientrelaterte dokumenter behandles av Forvaltningskontoret i Gerica.
Arkivrutiner:
Generell sakspost behandles i Elements. Søknader om tjenester og andre pasientrelaterte dokumenter scannes i Gerica, og papirversjonen arkiveres i pasientens papirjournal. Vedtak skrives og lagres elektronisk samt at vedtaket i papirversjon arkiveres i pasientens papirjournal. |