Glemt Passord?

Post og arkivrutiner - Pleie og omsorg - Gerica

Saksbehandlings- og arkivrutiner pleie og omsorg - Gerica - OK

Saksbehandlings- og arkivrutiner pleie og omsorg - Gerica

 

Gerica  er ikke fullelektronisk arkiv per 30.04.17.

Tilgangsstyring

Systemansvarlig har ansvar for å registrere og ajourholde brukere i systemet.

Roller

Rettigheter

Tildeles

Systemansvarlig

Brukerregistrering

Systemkonfigurasjon

Systemansvarlig

Saksbehandler

Saksbehandling

Saksbehandlere

 

 

 

 

Postrutiner:
Post åpnes og sorteres av personell i resepsjonen.
Generell sakspost sendes til arkivet for journalføring og fordeles enhetsleder/ ass. enhetsleder i Elements.
Søknader om pleie- og omsorgstjenester og andre pasientrelaterte dokumenter behandles av Forvaltningskontoret i Gerica.

Arkivrutiner:
Generell sakspost behandles i Elements.
Søknader om tjenester og andre pasientrelaterte dokumenter scannes i Gerica, og papirversjonen arkiveres i pasientens papirjournal. 

Vedtak skrives og lagres elektronisk samt at vedtaket i papirversjon arkiveres i pasientens papirjournal.