Saksbehandler har ansvar for å følge opp sine oppgaver i Elements, ut fra de gjeldende lover og forskrifter (lokale og sentrale).
- Min ubesvarte post - restanser: Besvare eller avskrive din ubesvarte post.
- Mine dokumenter under arbeid: Ferdigstille dokumenter under arbeid, og ekspeder om de skal sendes. Eller slette journalposter som ikke er reelle/mangler dokument, ved å endre journalposttittelen til "slett journalpost."
- Mine ferdige dokumenter - ikke ekspedert: Ekspeder dine ferdige dokumenter som ikke er sendt. Dokumenter som er godkjent av leder er ferdig.
- Følge opp oppgaver; som Dokumenter mottatt på høring; Dokumenter mottatt til godkjenning; Pågående oppgaver. Listen er ikke uttømmende.
- Markere saksmappen som ferdig, når den er ferdig.
Videre skal saksbehandler følge skrive- og registreringsregler i Elements for sitt fagområde. Se definisjoner og begrepsforklaring i forhold til dokumentasjonsforvaltning. |
|