Glemt Passord?

Elements - Rutiner saksbehandler

Saksbehandler har ansvar for å følge opp sine oppgaver i Elements, ut fra de gjeldende lover og forskrifter (lokale og sentrale).

  1. Min ubesvarte post - restanser: Besvare eller avskrive din ubesvarte post.
  2. Mine dokumenter under arbeid: Ferdigstille dokumenter under arbeid, og ekspeder om de skal sendes. Eller slette journalposter som ikke er reelle/mangler dokument, ved å endre journalposttittelen til "slett journalpost."
  3. Mine ferdige dokumenter - ikke ekspedert: Ekspeder dine ferdige dokumenter som ikke er sendt. Dokumenter som er godkjent av leder er ferdig.
  4. Følge opp oppgaver; som Dokumenter mottatt på høring; Dokumenter mottatt til godkjenning; Pågående oppgaver. Listen er ikke uttømmende.
  5. Markere saksmappen som ferdig, når den er ferdig. 

Videre skal saksbehandler følge skrive- og registreringsregler i Elements for sitt fagområde.

Se definisjoner og begrepsforklaring i forhold til dokumentasjonsforvaltning.