Glemt Passord?

Internkontroll - arkiv

Arkivleiar fører kontroll med restansar og arkiv-rutinar i sak-arkivsystemet Elements. Oppgåver knytt til arkivering, og ansvarsfordeling av desse, står på menypunkt 'Sentralarkiv', under 'Interne rutinar og retningsliner' - 'Administrasjon og politikk' i arkivplanen.

Elektronisk sending av post via SvarUt vert kontrollert med standard søk i venstremeny i Elements, dokument som har feila under elektronisk sending vert sjekka og feil retta før ny ekspedering.

Elektronisk mottak av post via SvarInn til fordelingssak i Elements vert fordelt til rett sak og sakshandsamar fortløpande av tilsette i kundetorget. Derom det oppstår feil ved mottak til Elements, vert det sendt e-post til kommunen sitt e-post mottak. Denne vert fylgd opp av arkivleiar/tilsette ved kundetorget/ikt-avdelinga, eventuelt i samarbeid med KS SvarUt forvaltning.