Ved nedetid i inntil 3 dager: - papirdokument stemples med dato - epost tas ut i papir og stemples med dato - dokumentene legges så i fysiske mapper etter dato(stempel) - ved hastesaker - ta kopi av dokumentet og lever til saksbehandler - dokumentene oppbevares nedlåst hos post/arkiv-tjenesten - saksbehandler gir tilbakemelding til avsender Ved nedetid for fag/arkiv-system over 3 dager må det føres papirjournal. Denne må inneholde følgende opplysninger: * Nummerering (internt for gjenfinning) * Dato mottatt * Avsender * Mottaker * Dato dokument * Tittel dokument * System (fag/arkiv-system) * Saksbehandler * Merknad (levert saksbehandler) Ta kopi av dokumentet og lever kopien til saksbehandler. Originalen oppbevares i arkivboks forsvarlig (innelåst) hos post/arkiv-tjenesten. Når systemet er tilgjengelig igjen, registreres dokumentene i sitt respektive system. En perm med beskrivelsen og skjemaer er oppbevart i arkivskapet hos Servicetorget.
|