Glemt Passord?

Kommunedirektøren sitt ansvar

Kommunedirektøren har ifølge Arkivforskriften § 1 og Kommuneloven § 13-1, anvaret for kommunen sine arkiver og for at organisering og oppfølging av arkivarbeidet er i samsvar med lover og forskrifter om offentleg saksbehandling. Kommunedirektøren har også ansvar for kommunens arkivdepot. Innholdet i kommunedirektøren sitt arkivansvar er ellers fastsatt i forskrift om offentlige arkiver ( § 1):

"Det overordna ansvaret for arkivarbeidet i eit offentleg organ ligg til den øvste leiinga i organet. I kommunar og fylkeskommunar er arkivansvaret ein del av det ansvaret som er lagt til administrasjonssjefen etter kommunelova § 23 eller kommuneråd og fylkesråd etter kommunelova § 20. Det kommunale og fylkeskommunale arkivansvaret omfattar òg arkiv som er avleverte til arkivdepot."

"Eit offentleg organ har det overordna arkivansvaret for offentlege utval som organet har sett ned."