Produkt
Referanser
Kontakt
SELVHJELP
Kundeportal
logg inn
Logg inn nye arkivplan
Kunne ikke logge inn
Du trenger gyldig brukernavn og passord for å logge inn.
Brukernavn
Passord
Logg inn
Glemt Passord?
Fordeling, oppfølging og restansekontroll
Arkivtenesta fordeler den inngåande posten ved journalføring. Etter at Giske kommune gjekk over til fullelektronisk arkiv frå 01.05.2007, vert dette gjort elektronisk.
Alle som er saksbehandlarar i WebSak skal dagleg sjekke si innboks i WebSak om dei har fått tilført nye dokument. Frå slutten av 2013 fekk vi e-postvarsling til saksbehandlarar når dei mottek eit nytt dokument i si elektroniske innboks i WebSak
Fire gonger i året tek arkivtenesta ut restanselister som viser dokument som ikkje er registrert behandla (avskrevne) - sjå under pkt. Kvalitetsikring.