Paragraf
|
Beskrivelse
|
Anvendelse
|
Saker hvor paragrafen brukes:
|
-
|
-
|
Ikke offentlighetsvurdert
|
|
§ 12 1. ledd bokstav a
|
Offl. § 12 første ledd bokstav a
|
Når organet gjer unntak frå innsyn for delar av eit dokument, kan det også gjere unntak for resten av dokumentet dersom a) desse delane aleine vil gi eit klart misvisande inntrykk av innhaldet
|
|
§ 12 1. ledd bokstav b
|
Offl. § 12 første ledd bokstav b
|
Når organet gjer unntak frå innsyn for delar av eit dokument, kan det også gjere unntak for resten av dokumentet dersom b) det vil vere urimeleg arbeidskrevjande for organet å skilje dei ut
|
|
§ 12 1. ledd bokstav c
|
Offl. § 12 første ledd bokstav c
|
Når organet gjer unntak frå innsyn for delar av eit dokument, kan det også gjere unntak for resten av dokumentet dersom c) dei unnatekne opplysningane utgjer den vesentlegaste delen av dokumentet.
|
|
§ 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1
|
Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 1
|
Opplysningar som er underlagde teieplikt i lov eller i medhald av lov, er unnatekne frå innsyn. Forvaltningsloven:Enhver som utfører tjeneste eller arbeid for et forvaltningsorgan, plikter å hindre at andre får adgang eller kjennskap til det han i forbindelse med tjenesten eller arbeidet får vite om: 1) noens personlige forhold
|
- Startlån - Kommunal bolig - Bo-oppfølgingstjeneste - Innsyn i rettighetsdokumentasjon - Serveringsbevilling - Skjenkebevilling - Vielse - Parkeringstillatelse for forflytningshemmede - Ledsagerbevis - Barnevern - Oppdragsavtale - Pasient- og brukerrettighetsloven kapittel 4A - Redusert foreldrebetaling - RMU-bruker - Grunnskoleopplæring for voksne - Barnemappe - oppfølging - Barnemappe
|
§ 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 2
|
Offl. § 13 1. ledd, jf. fvl. § 13 1. ledd nr. 2
|
Opplysningar som er underlagde teieplikt i lov eller i medhald av lov, er unnatekne frå innsyn. Forvaltningsloven: Enhver som utfører tjeneste eller arbeid for et forvaltningsorgan, plikter å hindre at andre får adgang eller kjennskap til det han i forbindelse med tjenesten eller arbeidet får vite om: 2) tekniske innretninger og fremgangsmåter samt drifts- eller forretningsforhold som det vil være av konkurransemessig betydning å hemmeligholde av hensyn til den som opplysningen angår.
|
|
§ 13 3. ledd
|
Offl. § 13 3. ledd
|
Gjeld innsynskravet eit dokument som inneheld opplysningar som er underlagde teieplikt, og denne plikta fell bort dersom den som har krav på tystnad samtykkjer, skal innsynskravet saman med ei eventuell grunngiving på oppmoding leggjast fram for vedkommande med ein høveleg frist til å svare. Svarar vedkommande ikkje, skal dette reknast som nekting av samtykke.
|
|
§ 14 1. ledd
|
Offl. § 14 . ledd
|
Eit organ kan gjere unntak frå innsyn for dokument som organet har utarbeidd for si eiga interne saksførebuing. Unntaket gjelder ikke dersom dokumentet inneholder den endelige avgjørelsen til organet i en sak, eller inneholder generelle retningslinjer for saksbehandlingen til organet,
|
|
§ 15 1. ledd 1. punktum
|
Offl. § 15 1. ledd første punktum
|
Når det er nødvendig for å sikre forsvarlege interne avgjerdsprosessar, kan organet gjere unntak frå innsyn for dokument som organet har innhenta frå eit underordna organ til bruk i den interne saksførebuinga si. Det same gjeld dokument som eit departement har innhenta frå eit anna departement til bruk i den interne saksførebuinga si.
|
|
§ 15 1. ledd 2. punktum
|
Offl. § 15 1. ledd andre punktum
|
Når det er nødvendig for å sikre forsvarlege interne avgjerdsprosessar, kan organet gjere unntak frå innsyn for dokument som organet har innhenta frå eit underordna organ til bruk i den interne saksførebuinga si. Det same gjeld dokument som eit departement har innhenta frå eit anna departement til bruk i den interne saksførebuinga si.
|
|
§ 15 2. ledd
|
Offl. § 15 andre ledd
|
Det kan vidare gjerast unntak for delar av dokument som inneheld råd om og vurderingar av korleis eit organ bør stille seg i ei sak, og som organet har innhenta til bruk for den interne saksførebuinga si, når det er påkravd av omsyn til ei forsvarleg ivaretaking av det offentlege sine interesser i saka.
|
|
§ 15 3. ledd
|
Offl. § 15 tredje ledd
|
Unntaka i paragrafen her gjeld tilsvarande for dokument om innhenting av dokument som er nemnde i første og andre ledd, og innkallingar til og referat frå møte mellom overordna og underordna organ, mellom departement og mellom eit organ og nokon som gir råd eller vurderingar som er nemnde i andre ledd.
|
|
§ 18
|
Offl. § 18
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for dokument som eit organ har utarbeidd eller motteke som part i ei rettssak for norsk domstol.
|
- Rettsaksdokumenter
|
§ 20 1. ledd bokstav a
|
Offl. § 20 første ledd bokstav a
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når det er påkravd av omsyn til Noregs utanrikspolitiske interesser dersom: a) det følgjer av folkerettslege reglar at Noreg har plikt til å nekte innsyn i opplysningane
|
|
§ 20 1. ledd bokstav b
|
Offl. § 20 første ledd bokstav b
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når det er påkravd av omsyn til Noregs utanrikspolitiske interesser dersom: b) opplysningane er mottekne under føresetnad av eller det følgjer av fast praksis at dei ikkje skal offentleggjerast
|
|
§ 20 1. ledd bokstav c
|
Offl. § 20 første ledd bokstav c
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når det er påkravd av omsyn til Noregs utanrikspolitiske interesser dersom: c) opplysningane gjeld norske forhandlingsposisjonar, forhandlingsstrategiar eller liknande og forhandlingane ikkje er avslutta. Etter at forhandlingane er avslutta, kan det framleis gjerast unntak for slike opplysningar dersom det er grunn til å tru at det vil bli teke opp igjen forhandlingar om den same saka.
|
|
§ 20 2. ledd 1. punktum
|
Offl. § 20 andre ledd første punktum
|
Opplysningar i offisielle dokument som blir utveksla mellom Noreg og ein mellomstatleg organisasjon i saker som gjeld internasjonal normutvikling som kan få verknad for norsk rett, kan det gjerast unntak for etter første ledd bokstav b berre dersom det er påkravd av omsyn til tungtvegande utanrikspolitiske interesser.
|
|
§ 20 2. ledd 2. punktum
|
Offl. § 20 andre ledd andre punktum
|
Opplysningar i offisielle dokument som blir utveksla mellom Noreg og ein mellomstatleg organisasjon i saker som gjeld internasjonal normutvikling som kan få verknad for norsk rett, kan det gjerast unntak for etter første ledd bokstav b berre dersom det er påkravd av omsyn til tungtvegande utanrikspolitiske interesser. Det same gjeld opplysningar om norske forhandlingsposisjonar etter at posisjonane er lagde fram i forhandlingane.
|
|
§ 20 3. ledd
|
Offl. § 20 tredje ledd
|
I andre høve enn dei som er nemnde i første og andre ledd, kan det gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når det er påkravd av særleg tungtvegande utanrikspolitiske interesser.
|
|
§ 21
|
Offl. § 21
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når det er påkravd av nasjonale tryggingsomsyn eller forsvaret av landet.
|
|
§ 22 1. punktum
|
Offl. § 22 første punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for dokument som er utarbeidde av eit departement, og som gjeld statlege budsjettsaker.
|
|
§ 22 2. punktum
|
Offl. § 22 andre punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for dokument som er utarbeidde av eit departement, og som gjeld statlege budsjettsaker. Det same gjeld for opplysningar om førebelse budsjettrammer fastsette av regjering eller departement i dokument frå underliggjande organ og etatar, og frå Det Kongelege Hoff, Domstoladministrasjonen og Sametinget.
|
|
§ 23 1. ledd
|
Offl. § 23 første ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når det er påkravd av omsyn til ei forsvarleg gjennomføring av økonomi-, lønns-, eller personalforvaltninga til organet.
|
- Ansattmappe - Ansattmappe - oppfølging
|
§ 23 2. ledd
|
Offl. § 23 andre ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar som gjeld forhandlingar om rammeavtalar med landbruks-, fiskeri- og reindriftsorganisasjonane når det er påkravd av omsyn til ei forsvarleg gjennomføring av forhandlingane.
|
|
§ 23 3. ledd
|
Offl. § 23 tredje ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for tilbod og protokoll etter regelverk som er gitt i medhald av lov 16. juli 1999 nr. 69 om offentlege innkjøp, til valet av leverandør er gjort.
|
|
§ 23 4. ledd
|
Offl. § 23 fjerde ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for dokument som gjeld selskap der staten eller ein kommune eller fylkeskommune har eigarinteresser, og som blir behandla av vedkommande organ som eigar, dersom selskapet ikkje er omfatta av verkeområdet for lova her.
|
|
§ 24 1. ledd
|
Offl. § 24 første ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når det er påkravd fordi innsyn ville motverke offentlege kontroll- eller reguleringstiltak eller andre pålegg eller forbod, eller føre til fare for at dei ikkje kan gjennomførast.
|
|
§ 24 2. ledd 1. punktum
|
Offl. § 24 andre ledd første punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for melding, tips eller liknande dokument om lovbrot frå private.
|
|
§ 24 2. ledd 2. punktum
|
Offl. § 24 andre ledd andre punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for melding, tips eller liknande dokument om lovbrot frå private. Andre dokument om lovbrot, blant anna melding og tips frå offentlege organ, kan det gjerast unntak frå innsyn for inntil saka er avgjord.
|
|
§ 24 3. ledd 1. punktum
|
Offl. § 24 tredje ledd første punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar når unntak er påkravd fordi innsyn ville lette gjennomføringa av straffbare handlingar.
|
|
§ 24 3. ledd 2. punktum
|
Offl. § 24 tredje ledd andre punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar dersom innsyn ville utsetje enkeltpersonar for fare, eller lette gjennomføringa av handlingar som kan skade delar av miljøet som er særleg utsette, eller som er trua av utrydding.
|
|
§ 25 1. ledd
|
Offl. § 25 første ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for dokument i sak om tilsetjing eller forfremjing i offentleg teneste.
|
- Ansettelsessaker
|
§ 25 2. ledd
|
Offl. § 25 andre ledd
|
Unntaket i første ledd gjeld ikkje søkjarlister. Organet skal snarast etter at søknadsfristen er gått ut, setje opp ei søkjarliste som skal innehalde namn, alder, stilling eller yrkestittel og bustad- eller arbeidskommune for kvar søkjar. Det kan likevel gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om ein søkjar dersom vedkommande sjølv ber om det. Ved vurderinga av om ei slik oppmoding skal takast til følgje, skal det leggjast vekt på om det knyter seg særleg offentleg interesse til stillinga. I utlysinga skal det gjerast oppmerksam på at opplysningar om søkjaren kan bli gjort offentlege sjølv om søkjaren har oppmoda om ikkje å bli ført opp på søkjarlista. Dersom oppmodinga ikkje blir teke til følgje, skal søkjaren varslast om dette. Det skal gå fram av søkjarlista kor mange søkjarar det har vore til stillinga, og kva kjønn dei har.
|
|
§ 26 2. ledd 1. punktum
|
Offl. § 26 andre ledd første punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om kven som skal få ein pris, eit heidersteikn eller liknande inntil tildelinga er gjort.
|
|
§ 26 2. ledd 2. punktum
|
Offl. § 26 andre ledd andre punktum
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om kven som har vore vurdert for ein pris, eit heidersteikn eller liknande, gjeld dette også etter tildelinga.
|
|
§ 26 3. ledd
|
Offl. § 26 tredje ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for personbilete som er teke inn i eit personregister. Det same gjeld opplysningar som er innhenta ved vedvarande eller regelmessig gjenteken personovervaking.
|
|
§ 26 4. ledd
|
Offl. § 26 fjerde ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for opplysningar om forskingsidear og forskingsprosjekt i sak som gjeld økonomisk stønad eller rådgjeving frå det offentlege i samband med forskingsprosjekt
|
|
§ 26 5. ledd
|
Offl. § 26 femte ledd
|
Det kan gjerast unntak frå innsyn for fødselsnummer og nummer med tilsvarande funksjon.
|
|
§ 5 1. ledd
|
Offl. § 5 første ledd
|
Organet kan fastsetje at det i ei bestemt sak først skal vere innsyn frå eit seinare tidspunkt i saksførebuinga enn det som følgjer av §§ 3 og 4, såframt det er grunn til å tru at dei dokumenta som ligg føre, gir eit direkte misvisande bilete av saka, og at innsyn derfor kan skade klare samfunnsmessige eller private interesser.
|
- Utsatt offentlighet - begrenset tidsrom
|
§ 5 2. ledd
|
Offl. § 5 andre ledd
|
For dokument som er utarbeidde av eller til Riksrevisjonen i saker som han vurderer å leggje fram for Stortinget som ledd i den konstitusjonelle kontrollen, gjeld innsyn først når saka er motteken i Stortinget, eller når Riksrevisjonen har varsla vedkommande organ om at saka er ferdigbehandla, jf. lov 7. mai 2004 nr. 21 om Riksrevisjonen § 18 andre ledd.
|
|
§ 5 3. ledd
|
Offl. § 5 3. ledd
|
Dersom vesentlege private eller offentlege omsyn tilseier det, kan innsyn i eit dokument utsetjast til det har komme fram til den det vedkjem, eller hendinga der det skal offentleggjerast, har funne stad.
|
|
IOF
|
IOF
|
Ikke vurdert for offentlig innsyn
|
|
offenlighetslova § 14.1 andre ledd
|
offenlighetslova § 14.1 andre ledd nr fire til høy
|
|
|