Dokumentsenteret har ansvar for arkivdanninga og delansvar for den daglege drifta av sak/arkiv systemet i Hordaland fylkeskommune.
Dokumentsenteret sine oppgåver innan arkivdanningMottak av brevpost og pakkepost Arkivavgrensing ved sortering og opning av post Skanning av fysisk sakspost til einingane sine importsentralar i ePhorte Journalføring av inngåande dokument for sentraladministrasjonen via importsentral i ePhorte Mottak og journalføring av e-post via Hordaland fylkeskommune sitt offisielle e-postmottak hfk@hfk.no Hente inn og journalføre sakspost motteke i Altinn til avdelingane i sentraladministrasjonen Endeleg journalføring for Regionalavdelinga og Kultur- og idrettsavdelinga Kvalitetssikring i ePhorte Mottak og behandling av krav om innsyn Frankering og utsending av brevpost Registrering av pakkepost før utsending
Dokumentsenteret sine oppgåver innan systemadministrasjon av sak/arkivsystemetAdministrere brukarar og tilgangar (rollar/autorisasjon) SenseDesk - brukarstøtte Kontakt mot leverandør sitt brukarstøtteapparat Møter med brukarar/avdelingar/seksjonar Delta i vidareutvikling av systemet/bruk av systemet Utvikling av malar Dokumentasjon Kurs Overvaking av integrasjonar i samarbeid med IT-system |