Sakshandsamar skal sjølv registrera eigenproduserte dokument i WebSak. Dette gjeld alle dokument med dokumenttype U (utgående dokument), N (internt notat/brev med restanse), X (internt notat utan restanse) og S (sakspapir til politisk utval eller delegert vedtak) Fylgjande felt skal fyllast ut på journalpostnivå:
- Dokumenttittel
- Mottakar (unntak: X - og S-dokument)
- S-dokument vert knytt til utvalg
- Eventuell gradering
- Eventuell tilgang
Så lenge dokumentet er under handsaming har det dokumentstatus R (reservert). Når dokumentet er ferdig frå sakshandsamar/leiar skal sakshandsamar sette dokumentstatus til F (ferdig). Sakshandsamar legg brevet i brevmappa og leverer det for vidare ekspedering. Arkivet journalfører dokumentet og tar papirkopi til arkivet. X (internt notat utan restanse) og S (sakspapir til politisk utval eller delegert vedtak) skal stå i status F (ferdig). NB! All korrespondanse innad i heradet skal føregå via notat, dvs. dokumenttype N eller X. Digital post - KS SvarUT/SvarInnKvam herad tok i bruk Ks SvarUt 1.mars 2016.
KS SvarUt er ei løysing for kommunar og fylkeskommunar, for å formidla digital post til innbyggjarane .
SvarUT gjer det mogeleg å nå både privatpersonar, næringsliv, offentlege og private organ med sikker digital post, SvarUt løysinga er integret med kommunen sitt sakssystem og kopla mot Folkeregisteret og Brønnøysundregisteret., dvs. nøkkelen er fødsels- og organisasjonsnummer. Framgangsmåte
- Registrer journalpost på vanlig måte i Fokus / WebSak
- På mottakarfana vel "Legg til"
-
Vel i Identitetsregisteret enten Folkeregister (for privatperson) eller Enhetsregisteret i Brønnøysund (for firma)
- Søk på namn , bruk avansert søk om du ikkje får treff. Viktig at namnet rett skrive.
- Når rett namn er funne, dobbelt-klikk, eller trykk Til, ev trykk Kopi - og Ok når alle mottakarar og kopimottakarar er funne
- Skriv brev på vanlig måte og ekspeder det. Brevet vil då bli sendt direkte ut via SvarUt.
Ekspedering
- Skjer direkte til dei som har oppretta digital postkasse (dei får SMS om brev).
- Andre får melding via Altinn. Dei må logga seg på med MinID og lesa brevet i Altinn
- Dersom Altinn- mottakar ikkje opnar brevet innan 2 dagar, går det til Grafisk Digital, vert skrive ut og sendt direkte til mottakar si adresse.
SvarInn – Brev frå andre organ som brukar SvarUT, får Kvam herad som digital post via Acos –Mottak SvarUT /SvarInn er integrert i følgjande system - Websak Basis/ WebSak Fokus
Arkivleiar, IT informasjonsarbeidar og prosjektleiar har tilgang til KS SvarUt og kan legge inn innstillingar og sjekke historikk m.m. Alle tilsette i fellessekretariatet har lesetilgang. |