Glemt Passord?

Godkjenning av dokument - flagg funksjonen (Politiske saker/sakspapir og dokument)

Godkjenning av generelle dokument

I visse høve treng ein godkjenning frå leiar/rådmann på dokument ein har utarbeida.Dokumenta skal då sendast elektronisk for godkjenning.Dette vert gjort via flaggfunksjonen i Websak.

For at endringar som er gjort av leiar/rådmann skal vise når ein får att dokumentet som godkjent/ikkje godkjent er det viktig at ein gjer fylgjande:

  • Spor Endringar må vera slått på
  • Dokumentet må stå i status R
  • Dokumentet må sendast til aktuell mottakar for godkjenning.
  • Når dokumentet er godkjent, kan ein ekspedera dette.

Godkjenning av sakspapir til ulike utval

Saker/sakspapir som skal til handsaming politisk, har fylgjande rutine:

  • Spor Endringar må vera slått på.
  • Sakspapirdokumentet må stå i status R for reservert.
  • Alle vedlegg må vera knytt til dokumentet.
  • Sakspapiret/dokumentet vert sendt til rådmann for godkjenning.
  • Etter at sakspapiret/dokumentet er godkjent, set ein status F for ferdig på dokumentet.
  • Send beskjed/merknad til utvalssekretær at saka/sakspapiret er klar for politisk handsaming.