Glemt Passord?

Kommunedirektør arkivansvar

Kommunedirektør har i følge kommuneloven og arkivforskriften det overordnede ansvaret for kommunens arkiv og for at organiseringen og oppfølgingen av arkivarbeidet er i samsvar med lover og forskrifter om offentlig saksbehandling. Innholdet i rådmannen sitt arkivansvar er ellers fastsatt i forskrift om offentlige arkiver ( § 1, andre og tredje ledd):

"Det overordna ansvaret for arkivarbeidet i eit offentleg organ ligg til den øvste leiinga i organet. I kommunar og fylkeskommunar er arkivansvaret ein del av det ansvaret som er lagt til administrasjonssjefen/rådmann etter kommunelova § 23 eller kommuneråd og fylkesråd etter kommunelova § 20.

Det kommunale og fylkeskommunale arkivansvaret omfattar òg arkiv som er avleverte til arkivdepot. 

Eit offentlig organ har ansvaret for at underliggjande organ får nødvendige rettleiingar, råd og instruksar for arkivarbeidet i samsvar med føresegner gitt i eller i medhald av arkivlova.
Organet har det overordna arkivansvaret for offentlege utval som organet har sett ned."

Arkivarbeidet skal inngå som en del av organets internkontroll. Dette ansvaret ligger til organets øverste ledelse.

Se organisasjonskart: https://vagan.kommune.no/_f/p1/ibd5ec56f-2b73-4065-a1cb-b7fe68e169be/organisasjonskart-pr-februar-2017.pdf