Glemt Passord?

3. Referatsaker

Det som skal refereres i et utvalg må være huket av som "referatsak", enten ved produksjon av dokumentet eller ved scanning av dokumentet.

Windows-versjonen:

Søk opp saken "Referatsaker XXX -utvalg", kopier saksframlegg fra tidligere saksframlegg og åpne det klar til skriving (se avsnitt saksframlegg)

Behandling - Rapporter - Journalposter som skal refereres.

Velg riktig utvalg og dato - deretter liste. Liste over det som skal refereres ligger i stigende rekkefølge etter dato. Klikk "Rapport", (ett nytt vindu åpnes) deretter "Produser dokument" Merk all tekst som kommer opp, kopier og lukk vindu på vanlig vis (tillegg - vifte) Gå til saksframlegget som du startet med å lage. Åpne dette og kopier inn det du hentet fra post-bildet.

Steng vinduet på vanlig vis ( tillegg - vifte) på gulbildet av saken påser du at det får behandlingsstatus Gå til fanekort 7, høyreklikk - ny behandling. Type: PS, Utvalg (velg riktig utvalg) Dok. nr ( finnes i fanekort 6 )og status KL og lagre.

- saksframlegget vil nå komme opp som sak til møtet.