Glemt Passord?

Anbud/offentlige anskaffelser

Tilbudene leveres på servicetorget, som fører en oversikt over hvem som leverer anbudet, dato og kl.slett. Det ligger en egen anbudsperm på servicetorget som inneholder dokumenter for bruk ved anbudsprosess.

  •  Anbudsliste: Her nedtegnes navn, dato og kl slett for mottatt anbud
  •  Kvittering på levert anbud: påfører sted, dato, kl.slett, og den som mottar anbudet signerer med navn.
  •  Mottaker av anbudet (på servicetorget) merker konvolutten som inneholder anbudet med navn, dato og kl.slett på konvolutt, og legger det på gitt sted.
  •  Konvoluttene med anbud samles opp og åpnes når fristen for innsendelse er ute.
  •  åpning av tilbudene foregår umiddelbart etter fristen utløp
  •  åpningen forestås av to medarbeidere, oftest den som er satt opp som kommunens kontaktperson i anbudsdokumentene, samt leder/annen medarbeider.
  •  Åpningsprotokoll føres og signeres av begge medarbeiderne. (se eget dokument: åpningsprotokoll)
  •  Kun «anbudsvinner» blir registrert inn i ESA, under gjeldende sak.
  •  Rutiner for registrering i ESA foreligger i eget dokument.
  •  Anbud bør legges i hvelv ved stengetid.
anbud.pdf 106,99 kB