Rutiner for arkivdel oppdragstakere Fosterheimar, avlaster/besøksheim,Tilsynsførarar og oppdragstakarar (støttekontakter/treningskontaker og liknande) Her finn ein rutinar for spesifikke dokument som finnest i arkivdelar for dei ulike oppdragstakerne. Desse arkivdelane er: Fosterheimar, Avlaster/besøksheim, Tilsynsførarar og oppdragstakarar (støttekontakter/treningskontaker og liknande). Dokumentasjonen er korrespondanse mellom Time kommune og oppdragstakar i barnevern og omsorg. Ein må i tillegg nytta dei generelle rutinane for postbehandling av utgåande og inngåande dokument som er laga for organisasjonen generelt. I arkivdelane vert det laga ei eiga saksmappe på kvar enkelt oppdragstaker . Tittel i første linje skal alltid være type oppdragstakar (f.eks fosterheim) og i andre linje står navnet til personen og fødselsdato. I desse mappene vil det blant anna finnast oppdragsavtale, teieplikt, bekreftelse/politiattest, intervju-/registreringsskjema, sluttattest, innkalling til samtale, og diverse korrespondanse. For barnevern må også dokumentliste for føring i Familia følgjast. Søknad: Dokumentsenteret skanner den når den kjem inn Intervju:reg.skjema: Skannes når det er fylt ut Oppdragsavtale: Oppdragsavtaler for klienter i omsorg vert produsert i Familia/Profil. Når underteikna oppdragsavtale og teieplikt kjem inn, skanner dokumentsenteret dette som innkomande brev i oppdragsavtalesaka i Fokus websak. Saksbehandlar får det opp i sin innboks i Fokus websak. Politiattest: Saksbehandlar lager merknad i saka om at politiattest har kome inn. Politiattesten makuleres deretter. For barnevern gjelder følgjande: Politiattesten leveres til barnevernsjef som oppbevarer i perm, og makulerast når oppdragstaker slutter. Utg. brev vedk. hjemmebesøk: Saksbehandlar bruker mal i Fokus websak for å lage utg. brev og følger generelle rutiner for utgåande dokument i websak. (Gjelder ikkje barnevern, her brukes Familia) Sluttattest: Saksbehandler bruker mal i Fokus websak for å lage utg. brev og følger . generelle rutiner for utgåande dokument i Fokus websak. Andre innkomne dok: Dokumentsenteret skanner dei etterkvart som dei kjem inn Andre utg. dokument: Saksbehandlar nyttar vanleg brevmal for å laga utgåande dok og følger ellers generelle rutiner for utgåande dokument i Fokus websak. What do you want to do ?New mailCopy |