Glemt Passord?

Rutiner for arkivdel oppdragstakere alle typer

 

Rutiner for arkivdel oppdragstakere Fosterheimar, avlaster/besøksheim,Tilsynsførarar og oppdragstakarar (støttekontakter/treningskontaker og liknande)

Her finn ein rutinar for spesifikke dokument som finnest i arkivdelar for dei ulike oppdragstakerne. Desse arkivdelane er: Fosterheimar, Avlaster/besøksheim, Tilsynsførarar og oppdragstakarar (støttekontakter/treningskontaker og liknande). Dokumentasjonen er korrespondanse mellom Time kommune og oppdragstakar i barnevern og omsorg. Ein må i tillegg nytta dei generelle rutinane for postbehandling av utgåande og inngåande dokument som er laga for organisasjonen generelt.

I arkivdelane vert det laga ei eiga saksmappe på kvar enkelt oppdragstaker . Tittel i første linje skal alltid være type oppdragstakar (f.eks fosterheim) og i andre linje står navnet til personen og fødselsdato.

I desse mappene vil det blant anna finnast oppdragsavtale, teieplikt, bekreftelse/politiattest, intervju-/registreringsskjema, sluttattest, innkalling til samtale, og diverse korrespondanse. For barnevern må også dokumentliste for føring i Familia følgjast.

Søknad:                                Dokumentsenteret skanner den når den kjem inn

Intervju:reg.skjema:            Skannes når det er fylt ut

Oppdragsavtale:                   Oppdragsavtaler for klienter i omsorg vert produsert i Familia/Profil. Når underteikna oppdragsavtale og teieplikt kjem inn, skanner dokumentsenteret dette                                               som innkomande brev i oppdragsavtalesaka i Fokus websak. Saksbehandlar får det opp i sin innboks i Fokus websak.

Politiattest:                          Saksbehandlar lager merknad i saka om at politiattest har kome inn. Politiattesten makuleres deretter. For barnevern gjelder følgjande: Politiattesten                                                         leveres til barnevernsjef som oppbevarer i perm, og makulerast når oppdragstaker slutter.

Utg. brev vedk.

hjemmebesøk:                     Saksbehandlar bruker mal i Fokus websak for å lage utg. brev og følger generelle rutiner for utgåande dokument i websak. (Gjelder ikkje barnevern,                                                         her brukes Familia)

Sluttattest:                          Saksbehandler bruker mal i Fokus websak for å lage utg. brev og følger . generelle rutiner for utgåande dokument i Fokus websak.

Andre innkomne dok:          Dokumentsenteret skanner dei etterkvart som dei kjem inn

Andre utg. dokument:         Saksbehandlar nyttar vanleg brevmal for å laga utgåande dok og følger ellers generelle rutiner for utgåande dokument i Fokus websak.

What do you want to do ?New mailCopy