Glemt Passord?

Kvalitetskontroll av elektronisk journal- og arkivsystem

Inngåande post:

Registrere og skanne all inngåande sakspost, også arkivverdig e-post

Sortere ut post som ikkje skal journalførast og sende rekningar, reklame, kurs mm til rett avdeling

Utgåande post:

Kontrollere at dokumentet er knytt til rett saksnummer

Legge kopi av breva i dei arkiva som ikkje er fullelektronisk

Journalføre brev/saker i sak/arkiv

Under oppbevaring:

Sjå til at saker som er ferdig handsama vert avslutta i sak/arkiv og at elektronisk og fysisk arkiv stemmer overeins

Føre kontroll med utlån/tilbakelevering av mapper

Kontinuerleg kvalitetssikring av arkiva og dokumenthandsaminga, regelmessig oppfølgjing av sakshandsamarane

Skal kunne gje opplysningar om kommunen sine arkiv og innhaldet i dei

Overføring frå dagleg til mellom- og fjernarkiv kvar 4. år. med oppstart hausten 2017

Sjå til at dokumentasjon av arkivrutinar og arkivsystem blir teke vare på for ettertida

Rullering og oppdatering av arkivplanen kvart halvår

 

Konvertering til arkivformat

Konfigurering av sak/arkivsystem er sett opp slik at alle saksdokument blir automatisk konvertert til gjeldande arkivformat.

Alle journalpostar med status J blir konvertert kontinuerlig til arkivformat.

Arkivet kontrollerer konverteringa dagleg

Ved feil under konvertering til arkivformat skal alle sletting- og kassasjonsrutiner stoppast.

Makulering av innskanna papirdokument

Papirversjon av dokument blir bevart i 6-12 mnd. før makulering. Inntil den tid blir dei oppbevart i perm på arkivet.

Arkivleiar har det overordna ansvaret for makulering.