Glemt Passord?

Post- og dokumentbehandling

Hå kommune har tilpasset post- og dokumentasjonsbehandlingsrutiner etter regelverk som gjelder i hvert arbeidsområde og type arkiv. Per i dag har vi følgende avskilte arkiver:

  • sentralt sak-/arkivsystem ACOS WebSak
  • seriearkiv i papirformat for skoler og barnehager (journalføring i excelark, og manuell produksjon av dokumenter med forhåndsdefinerte maler)
  • seriearkiv for PPT i Hå (papirbasert arkiv med journalføring og produksjon av dokumenter i PPI program)
  • arkiv for pasientjournaler (fullelektronisk arkiv med Winmed med legejournaler, helsestasjoner, og ergo- og fisioterapi)
  • arkiv for pleie-, omsorg, rus og psykiatri arbeidsområde (fullelektronisk arkiv med CosDoc)
  • arkiv for barneverntjeneste (papirbasert arkiv med journalføring og produksjon av dokumenter i barnevern program)
  • arkiv for sosiale klienter(papirbasert arkiv med journalføring og produksjon av dokumenter i sosio program)
  • arkiv for Hå Overformynderi (papirbaserte arkiv med journalføring i enkel ark)
  • arkiv for Jæren Everk (papirbaserte arkiv med journalføring i enkel ark)
  • arkiv for Sirevåg havn i Hå KF (fullelektronisk arkiv som deler database med hovedarkivet for Hå kommune i ACOS WebSak)
  • arkiv for Kontrollutvalget for Hå kommune. Dette arkivet blir oppbevart av Rogaland kontrollutvalgetssekretariatet (se beskrivelse av de forskjellige arkivseriene i Kontrollutvalget sitt arkivplan).

Her presenteres rutinene samlet under navnet på systemet som brukes i det konkrete arkivet eller etter navnet på type dokumentasjon som gjelder.