POSTRUTINE FOR NAV BREMANGER – KOMMUNAL DEL 1. NAV Bremanger får sin post ved;
- Egen postboks som blir sjekket hver dag
- Post levert via Service-kontoret på rådhuset
2. Når post ankommer NAV Bremanger sine lokaler har vi en egen mottaksfunksjon som distribuerer posten på følgende måte;
- Posten blir levert den aktuelle saksbehandler
- Post som det er knyttet usikkerhet til blir levert leder
- Post som skal arkiveres blir arkivert i det aktuelle arkiv
- Post som skal formidles/informeres til alle blir levert leder
- Post som er merket med namn blir distribuert til den aktuelle mottaker uåpnet
- Sensitiv post eller innhald går til leder for vurdering
3. Klientmapper – fysisk arkiv inneholder;
- Enkeltvedtak – sosial
- Forvaltningsvedtak
- Brev til søker/bruker
- Vedtak om sosiale lån
- Informasjonsbrev
- søknader – sosial, lån, kvalifisering, tiltak..
- mailer
- introduksjonsvedtak frå desember 2013
- forvaltningsvedtak
- referat
- kartlegging
- samtykkeerklæring
- brev
- informasjonsskriv
- klager
- Permisjonssøknader
- stans i vedtak
- programbevis
- etterspurt dokumentasjon
4. Andre arkiv og innhald
- Websak – introduksjonsvedtak – før desember 2013
- Websak – startlån, personalsaker, refusjonskrav, offentlige henvendelser inn/utVelferd – sosialvedtak, notat, klager, kvalifiseringssøknader
|
|