Glemt Passord?

Kommunedirektørens arkivansvar

Kommunedirektøren har i følge kommunelovens § 23 og arkivforskriftens § 1-1 ansvaret for kommunens arkiver og for at organiseringen og oppfølgingen av arkivarbeidet er i samsvar med lover og forskrifter om offentlig saksbehandling. Arkivforskriftens § 1-1 tredje ledd sier følgende:

"Det overordna ansvaret for arkivarbeidet i eit offentleg organ tilligg den øvste leiinga i organet. I kommunar og fylkeskommunar er arkivansvaret ein del av det overordna administrative ansvaret som er tillagt administrasjonssjefen, jf. kommunelova § 23.

Eit offentleg organ har ansvaret for at underliggjande organ får nødvendige rettleiingar, råd og instruksar for arkivarbeidet i samsvar med føresegner gitt i eller i medhald av arkivlova. Organet har det overordna arkivansvaret for offentlege utval som organet har nedsett."

Det daglige ansvaret for kommunens arkiver er tillagt arkivleder og arkivtjenesten.